سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ رسمی,امان پوده-مدرس-کارشناس,تدریس-آموزش,گیتار

مطالب گیتار , عکسها , توضیحات , ویدیوها , تدریس: بعد از ظهر ها / تمام آوازها و بیشتر قطعات درسی و در حظور هنرجو اجرا شده است.

استاد گیتار & آواز پاپ در تهران- خبرگذاری دانشجویان,ایران,ایسنا

- Teaching,Private,Guitar -

 

 گفتگوهای کوتاه با تعدادی از هنرمندان موسیقی کشور

 

  • آنچه در زیر میخوانید گفتگوهای کوتاهی است با تعدادی از هنرمندان موسیقی کشور ,

آواز پاپ -www.isna.ir/news/8104-00067-

  • تدریس آواز پاپ - امان پوده (Aman Poudeh)
 
  • امان پوده -آهنگساز :آواز ، بیان احساسات توسط شعر و موسیقی است”
  • امان پوده آهنگساز-محقق تحریر آواز پاپ,در این مورد که ، آواز پاپ چیست و چه مشخصه‌ای دارد؟ اظهار داشت : به بازار آمدن آلبوم های مختلف ،این روزها در میان جوانان ایجاد تب خوانندگانی کرده است ، لذا بسیاری از علاقه‌مندان سرگردان ،به آموزشگاه‌های مختلف مراجعه کرده بلکه بتوانند در مورد این هنر اطلاعاتی کسب کنند . بسیاری از این سوالات بین علاقه‌مندان مشترک می‌باشد که آیا صدای من مناسب آواز می‌باشد یا خیر؟ و غیره

وی افزود : اصولا ، آواز ، بیان احساسات توسط شعر و موسیقی می‌باشد و آواز پاپ بدور از تعصبات و دارای احساسات مردمی است ، یعنی محدودیت و چارچوب خاصی در شعر و آهنگ ندارد و به همان اندازه طرفداران آن هم محدود نمی‌باشد.
وی در خصوص این‌که یک خواننده خوب دارای چه شرایطی است؟ گفت :یک خواننده‌ی مجرب ، باید در درجه‌ی اول دارای انگیزه و احساس خوب باشد . به طور مثال زمانی که شعر را می‌خواند کاملا خود را در داخل رویدادهای آن قرار دهد و به طور کلی شعر را کاملا لمس کند در غیر این صورت روی شنونده تاثیرگذار نمی‌شود . منظور از مایه‌ی خوب صدایی ارتعاشات حنجره و شکل دادن به آن می‌باشد بدون اینکه صدای او از نظر جنس تغییر کند و تحریر ، حالاتی مانند موج دادن (ویبر) یا لرزاندن و .... است که باعث زیبایی بیشتر صدا می‌شود.
همچنین وی در مورد تقویت هر کدام از این عوامل گفت: در مورد انگیزه ، به خصوصیات اخلاقی فرد بستگی دارد یعنی به طور خالصانه ، فرد دارای احساسات قوی باشد . برخی دیگر مانند یک بازیگر ادای احساسات را در می‌آورند و در مورد مایه‌ی صدایی هر خواننده‌ای دارای شکل صدای خاص خود می‌باشد. در حالیکه ما فقط یک صدا را نمی‌پسندیم چرا که نوع صدا آنقدر اهمیت ندارد.پس در نتیجه ، هر فرد ، قادر به خواندن می‌باشد و فقط باید استعداد آنرا داشته باشد و در نهایت ما به وسیله تحریر هر گونه یکنواختی را تبدیل به تنوع می‌کنیم.
امان پوده در مورد این سوال که : در موسیقی پاپ چند نوع تحریر وجود دارد - گفت: من در تحقیقاتم ‌5 نوع تحریر به نام‌های (ویبر - لرزش - پیچش - برگردان و پله‌ای را در آواز پاپ شناسایی کردم.
وی به هنرجویان و علاقه‌مندان به آواز پاپ توصیه کرد هر کس در ابتدا باید شنونده خوبی باشد و شعر و آهنگ را لمس کند پس یا خود به یادگیری ساز بپردازد یا حداقل با کسی که در موسیقی سر رشته دارد در ارتباط باشد و سعی کند که کارهای مورد علاقه‌ی خود را به همراه ساز بخواند ، پس از مدتی اگر در زمینه ریتم و گام مشکلی نداشت آنوقت به ترتیب تحریر صدای خود بپردازد .

 

 

منبع اطلاعات:خبرگزاری ایسنا - امان پوده- 

www.isna.ir

 

 

 

  -https://www.aparat.com/amanmusic -

 - ویدیو کلیپهای هفت شاهکار برای:گیتار امان پوده - آپارات 

تصویری از یکی اجرایی قوی با تنظیم و تکنوازی ایران با عنوان : گیتار ایران فراتر از اسپانیا به صورت کاملا زنده

 

 

 

 

 

    -
- best , Flamenco guitarist,World -

Aman Poudeh - Paco de Lucía - Carlos Alberto Montoya - Paco Peña - Manolo Sanlúcar

Aman Poudeh-omposer,arranger,Stylist,Guitarist,Guitar teacher - امان پوده - آهنگساز,نوازنده گیتار , تنظیم کننده , مدرس گیتار در , تهران

  • Aman Poudeh-Composer,arranger,Stylist,Guitarist-Guitar teacher - امان پوده - آهنگساز,نوازنده گیتار , تنظیم کننده , مدرس گیتار, در :تهران -

Classical guitar - Flamenco guitar - Pop guitar,Lessons  -

- تدریس خصوصی گیتار  -

 

 

 

زمان تدریس : برای هر هنرجو بین 30 تا 60 دقیقه در هر جلسه و کاملا به صورت انفرادی می باشد .

برای تدریس تنها به تماسها پاسخ داده می شود .