سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ رسمی,امان پوده-مدرس-کارشناس,تدریس-آموزش,گیتار

مطالب گیتار , عکسها , توضیحات , ویدیوها , تدریس: بعد از ظهر ها / تمام آوازها و بیشتر قطعات درسی و در حظور هنرجو اجرا شده است.

تدریس گیتار,ویدیو کلیپهای هفت شاهکار برای:گیتار

 

توصیه مهم  : به یاد داشته باشید که وبلاگ www.amanmusic.parsiblog.com تنها مرجع رسمی مطالب امان پوده و معرفی آدرس دقیق منبع ویدیوهای گیتار ایشان می باشد . برای دیدن ویدیو کلیپ ها می توانید عبارت قرمز رنگ  ویدیو کلیپهای هفت شاهکار برای:گیتار امان پوده - آپارات را در گوگل یا سایت آپارات جستجو نمایید اما برای مشاهده ویدیوها با راه ساده تر ، کافیست روی لینک https://www.aparat.com/amanmusic کلیک کنید  تا به راحتی هر هشت ویدیوی امان پوده را در کنار هم و در, سایت معتبر آپارات , به آسانی مشاهده نمایید . توجه : هم اکنون با سرچ نام امان پوده 18 صفحه با بیش از 120 سایت & با اسپل انگلیسی آن Aman Poudeh بیش از 180 سایت و+ فیلتر شکن بیش از 210 سایت چه در داخل و چه در خارج از کشور هر یک ، یکی از این ویدیو های ماندگار را برای تبلیغ سایت خود به معرض نمایش گذاشته اند , بنابراین برای یک جستجوی سالم وعدم ورود به سایت های ناشناس , طبق روش ساده ای که گفته شد عمل کنید تا ویدیو ها را در منبع اصلی , سایت آپارات , مشاهده نمایید همچنین با روش ذکر شده می توانید هر هشت ویدیو را در کنار هم و با نام اصلی آنها مشاهده کنید . هریک از این ویدیو ها یکی از سبک های : گیتار کلاسیک , گیتار فلامنکو , گیتار کانتری , گیتار پاپ & آواز با گیتار, را در بر گرفته است . راز موفقیت این ویدیوها کیفیت تصویر نیست ! کیفیت کار نوازندگی ونیز در حین اجرا رکورد کردن آن است . زمان تصمیم گیری من برای شرکت در مسابقات فستیوال 2006 ارمنستان تنها دو ساعت قبل از شروع آن بود ! مطمئن باشید که در بیشتر مواقع موفقیت در نزدیکی خود شماست .


 امان پوده : نوازنده & مدرس گیتار - کارشناس موسیقی & آهنگساز  ./.   تدریس گیتار : تمامی سطوح و سنین - از مبتدی تا پیشرفته را , در تهران , شامل می شود ./. سبکهای آموزش گیتار : گیتار کلاسیک - گیتار فلامنکو - گیتار پاپ - آواز با گیتار & گیتار ملودی که زمان تدریس این سبکها از ساعت 15 الی 21 انجام می پذیرد و همانطور که ذکر شد هیچ محدودیت سنی را شامل نمی شود ./.  

ولی زمان تدریس گیتار صبح تا بعد از ظهر استاد , تا ساعت 13:30 به تدریس در موسسه کنکور دانشگاه مهارت ایران زمین اختصاص دارد  


زمان تدریس : برای هر هنرجو بین 30 تا 60 دقیقه در هر جلسه و کاملا به صورت انفرادی می باشد .

 

 


- تصویر پیش نمایش ویدیو کلیپهای گیتار - آپارات ./. Video clips , Seven masterpiece For guitar - Aman Poudeh - Aparat-

- ایران , تهران - امان پوده - نوازنده & مدرس گیتار - Image for : Aman Poudeh : Professional guitarist - Singer - composer- Arranger , Musician & Teacher guitar - Guitar Player                                              تصویری ، پیش نمایش از ویدیو کلیپ های کاملا زنده برای علاقه مندان و هنرجویان /           

                                               
 Image for 
 - https://www.aparat.com/amanmusic - ویدیو کلیپهای هفت شاهکار برای:گیتار امان پوده - آپارات -

تصویری از یکی اجرایی قوی با تنظیم و تکنوازی ایران با عنوان : گیتار ایران فراتر از اسپانیا به صورت کاملا زنده

 

 

 

 

- امان پوده  : آواز پاپ & گیتار -Aman Poudeh

 Pop guitar-Lessons  -

 - Stevie Ray Vaughan - Eric Clapton - Jimi Hendrix

- امان پوده - تحریرهای, آواز پاپ - خبرگذاری ایسنا -  

خبرگذاری دانشجویان ایران -

www.isna.ir/news/8104-00067 


گفتگوهای کوتاه با تعدادی از هنرمندان موسیقی کشور

 


 این مصاحبه در سال 1381 در باکس موسیقی ایران ( روزنامه سینما ) صورت گرفت , سپس در سال 1387 توسط سایت,هنر و موسیقی,در جهان انتشار پیدا کرد , و در نهایت به دلیل استقبال زیاد علاقه مندان از سال 1395 به تاریخ روز در معتبر ترین سایت رسمی کشورWWW.ISNA.IR - ایسنا نیوز ( خبرگزاری ایسنا ) قرار گرفته است .   

منبع :خبرگذاری دانشجویان ایران -ایسنا -

متن مصاحبه امان پوده با خبرگزاری ایسنا , در رابطه با : آواز پاپ و آشنایی با تحریرهای آواز پاپ,در صفحه 2 همین وبلاگ درج شده است , همچنین کلیک بر روی عبارت زیر نیز شما را به منبع اصلی Isna متصل می نماید :

 امان پوده & Aman Poudeh:Composer,Arranger,Guitarist- Pop vocal researcher

 

  • Aman Poudeh - امان پوده - مدرس گیتار , آواز پاپ - تدریس گیتار & آواز

- Teaching,Private,Guitar - Tehran -           

Classical guitar - Flamenco guitar - Pop guitar,Lessons  -

- تدریس خصوصی گیتار  -

 

نمایش تصویر در وضیعت عادی