سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ رسمی,امان پوده-مدرس-کارشناس,تدریس-آموزش,گیتار

مطالب گیتار , عکسها , توضیحات , ویدیوها , تدریس: بعد از ظهر ها / تمام آوازها و بیشتر قطعات درسی و در حظور هنرجو اجرا شده است.

استاد گیتار & آواز پاپ در تهران- خبرگذاری دانشجویان,ایران,ایسنا

- Teaching,Private,Guitar -

 

 گفتگوهای کوتاه با تعدادی از هنرمندان موسیقی کشور

 

  • آنچه در زیر میخوانید گفتگوهای کوتاهی است با تعدادی از هنرمندان موسیقی کشور ,

آواز پاپ -www.isna.ir/news/8104-00067-

  • تدریس آواز پاپ - امان پوده (Aman Poudeh)
 
  • امان پوده -آهنگساز :آواز ، بیان احساسات توسط شعر و موسیقی است”
  • امان پوده آهنگساز-محقق تحریر آواز پاپ,در این مورد که ، آواز پاپ چیست و چه مشخصه‌ای دارد؟ اظهار داشت : به بازار آمدن آلبوم های مختلف ،این روزها در میان جوانان ایجاد تب خوانندگانی کرده است ، لذا بسیاری از علاقه‌مندان سرگردان ،به آموزشگاه‌های مختلف مراجعه کرده بلکه بتوانند در مورد این هنر اطلاعاتی کسب کنند . بسیاری از این سوالات بین علاقه‌مندان مشترک می‌باشد که آیا صدای من مناسب آواز می‌باشد یا خیر؟ و غیره

وی افزود : اصولا ، آواز ، بیان احساسات توسط شعر و موسیقی می‌باشد و آواز پاپ بدور از تعصبات و دارای احساسات مردمی است ، یعنی محدودیت و چارچوب خاصی در شعر و آهنگ ندارد و به همان اندازه طرفداران آن هم محدود نمی‌باشد.
وی در خصوص این‌که یک خواننده خوب دارای چه شرایطی است؟ گفت :یک خواننده‌ی مجرب ، باید در درجه‌ی اول دارای انگیزه و احساس خوب باشد . به طور مثال زمانی که شعر را می‌خواند کاملا خود را در داخل رویدادهای آن قرار دهد و به طور کلی شعر را کاملا لمس کند در غیر این صورت روی شنونده تاثیرگذار نمی‌شود . منظور از مایه‌ی خوب صدایی ارتعاشات حنجره و شکل دادن به آن می‌باشد بدون اینکه صدای او از نظر جنس تغییر کند و تحریر ، حالاتی مانند موج دادن (ویبر) یا لرزاندن و .... است که باعث زیبایی بیشتر صدا می‌شود.
همچنین وی در مورد تقویت هر کدام از این عوامل گفت: در مورد انگیزه ، به خصوصیات اخلاقی فرد بستگی دارد یعنی به طور خالصانه ، فرد دارای احساسات قوی باشد . برخی دیگر مانند یک بازیگر ادای احساسات را در می‌آورند و در مورد مایه‌ی صدایی هر خواننده‌ای دارای شکل صدای خاص خود می‌باشد. در حالیکه ما فقط یک صدا را نمی‌پسندیم چرا که نوع صدا آنقدر اهمیت ندارد.پس در نتیجه ، هر فرد ، قادر به خواندن می‌باشد و فقط باید استعداد آنرا داشته باشد و در نهایت ما به وسیله تحریر هر گونه یکنواختی را تبدیل به تنوع می‌کنیم.
امان پوده در مورد این سوال که : در موسیقی پاپ چند نوع تحریر وجود دارد - گفت: من در تحقیقاتم ‌5 نوع تحریر به نام‌های (ویبر - لرزش - پیچش - برگردان و پله‌ای را در آواز پاپ شناسایی کردم.
وی به هنرجویان و علاقه‌مندان به آواز پاپ توصیه کرد هر کس در ابتدا باید شنونده خوبی باشد و شعر و آهنگ را لمس کند پس یا خود به یادگیری ساز بپردازد یا حداقل با کسی که در موسیقی سر رشته دارد در ارتباط باشد و سعی کند که کارهای مورد علاقه‌ی خود را به همراه ساز بخواند ، پس از مدتی اگر در زمینه ریتم و گام مشکلی نداشت آنوقت به ترتیب تحریر صدای خود بپردازد .

 

 

منبع اطلاعات:خبرگزاری ایسنا - امان پوده- 

www.isna.ir

 

 

 

  -https://www.aparat.com/amanmusic -

 - ویدیو کلیپهای هفت شاهکار برای:گیتار امان پوده - آپارات 

تصویری از یکی اجرایی قوی با تنظیم و تکنوازی ایران با عنوان : گیتار ایران فراتر از اسپانیا به صورت کاملا زنده

 

 

 

 

 

    -
- best , Flamenco guitarist,World -

Aman Poudeh - Paco de Lucía - Carlos Alberto Montoya - Paco Peña - Manolo Sanlúcar

Aman Poudeh-omposer,arranger,Stylist,Guitarist,Guitar teacher - امان پوده - آهنگساز,نوازنده گیتار , تنظیم کننده , مدرس گیتار در , تهران

  • Aman Poudeh-Composer,arranger,Stylist,Guitarist-Guitar teacher - امان پوده - آهنگساز,نوازنده گیتار , تنظیم کننده , مدرس گیتار, در :تهران -

Classical guitar - Flamenco guitar - Pop guitar,Lessons  -

- تدریس خصوصی گیتار  -

 

 

 

زمان تدریس : برای هر هنرجو بین 30 تا 60 دقیقه در هر جلسه و کاملا به صورت انفرادی می باشد .

برای تدریس تنها به تماسها پاسخ داده می شود .

 


گزیده رزومه ها ی, امان پوده:آهنگساز,نوازنده&مدرس گیتار,تهران

 

نمایش تصویر در وضیعت عادی

  • -  Teaching,Private,Guitar -
  • Images for: Aman poudeh & teaching guitar
  • امان پوده &   تدریس خصوصی گیتار  -

زمان تدریس : برای هر هنرجو بین 30 تا 60 دقیقه در هر جلسه و کاملا به صورت انفرادی می باشد .

برای تدریس تنها به تماسها پاسخ داده می شود .

Images related to Aman poudeh , At the time of teaching guitar

 

 

  • امان پوده , اسپل نوشتاری این نام : Aman Poudeh
  • شروع آموختن از هفت سالگی با ساز مادر ( پیانو ) & Too و نیز نواختن ارگ کلیسا با مکانیزم بادی 9 اکتاو : برای نواختن برخی از اثار باخ & البانیز ( البته برای نواختن آثار باخ،چلستا را بیشتر می طلبد)
  • کنجکاوی ها تحت تاثیر الهامات....شروع نوازندگی گیتار از دوازده سالگی و....
  • برخی از کارکردهای ایشان در دهه پیش ذکر گردیده است:
  • ساخت و تنظیم حداقل 20 قطعه بی کلام گیتار ماندگار در سبکهای مختلف .
  • تنظیم بی شمار قطعات Duet & Trio جهت اجرای Recital (تک گیتار)
  • تنظیم (با ساختار هارمونی,گیتار کلاسیک & گیتار فلامنکو ) بسیاری از اورتورهای متن در وسعت بخشیدن به : گیتار پاپ .
  • آنالیز و نام گذاری پنج تحریر آواز پاپ که در سال 1381 ه. در باکس موسیقی روزنامه سینما قرار گرفت سپس در سال 1387 توسط سایت"هنر و موسیقی"در جهان,انتشار یافت . هم اکنون و از سال 1395 این مصاحبه به طور رسمی در خبرگزاری ایسنا به تاریخ روز قابل مشاهده می باشد :

     امان پوده & Aman Poudeh:Composer,Arranger,Guitarist- Pop vocal researcher

        آواز پاپ - www.isna.ir/news/8104-00067
  • ابداع ساز در کودکی : سازی کوبه ای , شبیه به سنتور : هر نت توسط دو سیم هم کوک به صدا در می آیند و صدایی با طنینی گرم بین تار و سنتور ایجاد می کند از نظر رزنانس باچوب سطح بالایی مرتعش شده و صفحه زیرین آن نقش انعکاس صدا را بر عهده دارد . اولین اجرای زنده با ساز ذکر شده , در دوران هنرستان , دستگاه شور انجام گرفت.
  • ایجاد 15 نوع صدا (از نظر رنگ صدایی) در زخمه زدن به سیم با زوایای مختلف . حاصل دو سال تمرین مداوم دست راست در یافتن بالاترین سرعت و پرقدرت ترین ضربات پیکادو - آپویاندو در گیتار فلامنکو - گیتار کلاسیک .
  • ساخت 16 آهنگ با کلام برای,خوانندگان ماندگار کشور .
  • پژوهش در مورد اشتراکات گیتار فلامنکو با موسیقی اصیل ایرانی .
  • ایجاد لهجه عرب و تطبیق آن با توکه تورنتوس گیتار فلامنکو و ارتباط دستگاه ماهور با توکه کلمبیانا.
  • جمع آوری مجموعه نفیس"الگوهای ریتمیک"برای تمامی سبکهای گیتار پاپ,در جهان .
  • ابداع انواع روشهای ساده کوک گیتار با به کارگیری فیزیک صوت .
  • امان پوده-گیتاریست :در کنار سبکهای:گیتار:کلاسیک - فلامنکو & پاپ :  

  •   نخستین,آهنگساز&تکنواز گیتار,موسیقی کانتری (وسترن ) در جهان - از,ایران - Country Guitar : Joy Of Victory

 Country,Guitar,Soloists,In,America - 


- VICTORY COMPOSERS JOY

  • اجرای رسیتال رسمی,گیتار کلاسیک در تهران : کنسرت رسمی تکنوازی ( رسیتال ) گیتار کلاسیک در فرهنگسرای سرو ، شفق ، نیاوران و شهر های مختلف کشور از جمله تکنوازی گیتار در شهر مردم فرهیخته کرمان با نام Six Styls
  • برنده فستیوال گیتار ایروان ارمنستان در سال 2006 ( Alfresco )  Travel to the music of nations 
  •  دریافت گواهی فعال از مسترکلاس دوره رهبری ارکستر از پروفسور منوچهرصهبایی . August 2003

*گواهی فعال به سه نفری تعلق گرفت که به غیر از شرکت در کلاسها , ارکستر سنفونی دعوت شده تهران را نیز رهبری کردند . 

  • قرار دادن تعدادی از , ویدیو های مختلف گیتار , شامل :  ویدیو کلیپ های قطعات کمیاب و تکنیکی , به صورت کاملا زنده و در سبک های مختلف از دهه قبل , در اینترنت (اجرای مجدد در دهه اخیر) با نام : ویدیو کلیپهای هفت شاهکار برای:گیتار امان پوده - آپارات . برخی از آنها در فهرست یادگیری و اجرای هنرجویان و برخی مثل اجرای کامل,تکنوازی گیتار,حکومت نظامی,به صورت در خواستی می باشند.        

برای مشاهده, ویدیو ها & کلیپ های گیتار , می توانید روی اینجا کلیک نمایید تا وارد صفحه مورد نظر شوید .   

  • جزوات کامل طبقه بندی شده تدریس برای تمامی سطوح آموزشی : هر شش سبک اساسی در تدریس شامل : گیتار کلاسیک , گیتار فلامنکو , گیتار کانتری , بلوز , جز & گیتار پاپ, شامل : ملودی آواز , اورتور متن , آواز با گیتار .

این تارنما رزومه خلاصه شده ای از ایشان تا قبل از یک دهه پیش بود که توسط مسئول وبلاگ امان پوده نگاشته شد . امید است مورد توجه علاقه مندان واقع شده باشد ./.

 

سخنی تخصصی در رابطه با غنی شدن موسیقی در کشور :

   امید است زمانی فرا رسد که حداکثر علاقه مندان , موسیقی جز , را نیز , درک کنند تا آموزش آن نیز وسعت پیدا کند . در حال حاضر در نوشتاری فارسی از آن به نام جاز یاد می شود (جز) و اسپل لاتین آن Jazz می باشد . هنوز بیشتر مردم بر این باورند که تنها , آواز به همراه گیتار , گیتار پاپ , محسوب می شود , اما حقیقت این است که,موسیقی پاپ , بیش از شصت تا N سبک L,موسیقی,را در دنیای مدرن در بر می گیرد .

 

 

https://www.aparat.com/amanmusic 
- ویدیو کلیپهای هفت شاهکار برای,گیتار امان پوده - آپارات ,

تصویری از یکی اجرایی قوی با تنظیم و تکنوازی ایران با عنوان : گیتار ایران فراتر از اسپانیا به صورت کاملا زنده

 

- ویدیوی گیتار -

 تصویر پیش نمایش : ویدیو کلیپهای گیتار - آپارات - Video clips , Seven masterpiece For guitar - https://www.aparat.com/amanmusic-

تصویری ، پیش نمایش از ویدیو کلیپ های کاملا زنده برای علاقه مندان و هنرجویان /

 

 

 

  •  امان پوده - آهنگساز - نوازنده & مدرس گیتار - Aman Poudeh : Composer - Arranger - Guitarist & Guitar teacher - guitar soloist : With participants At the Guitar Festival-

Aman Poudeh : Composer - Arranger - Guitarist & Guitar teacher : With participants At the Guitar Festival-  امان پوده - اهنگساز - نوازنده & مربی گیتار -


- Classical guitar players -

  -Joe Satriani-Slash-Carlos Santana-Matt Bellamy-Lily Afshar-Frank Zappa
 

- VICTORY COMPOSERS JOY

 

 


نکات کلی در انتخاب,گیتار کلاسیک & فلامنکو

  • در صورتی که قرار باشد آهنگ، تنطیم و یا هر گونه مطلبی از طرف اینجانب بر روی اینترنت قرار گیرد خود در وبلاگ پارسی
  • بلاگ ذکر خواهم نمود . همیشه می بایست امیدها وآرزوها شکل جدیدی به خود گرفته و یا تغییر زیباتری به خود بگیرند از این جهت بر آن شدم تا در مورد تهیه گیتار نکاتی را اگرچه تخصصی ولی به صورت محاوره ای برای علاقه مندان بیان کنم:
  • یک گیتار خوب , چه خصوصیاتی را دارا میباشد؟
  • از آنجاییکه این ساز انواع مختلفی را شامل میشود لازم میبینم که ترجیحا به نوع اسپانیش آن بپردازم یعنی گیتار با سه سیم نایلونی و سه سیم فلزی . این نوع گیتار ساز ملی کشور اسپانیا بوده ودر کشور ما به نام گیتار کلاسیک و گیتار فلامنکو مشهور و در نوع خود دارای محبوبیت خاصی می باشد. امید است در فرصتی مناسب به تفاوتهای این دو گیتار نیز بپردازیم ولی در انتخاب نکات مشترکی وجود دارد که به آن خواهیم پرداخت.
  • یکی از مهمترین ارکان برای نوازنده، خوش دست بودن ساز می باشدکه از جمله می توان به اکشن خوب که اصطلاحی معمول می باشد اشاره نمود. شما میتوانید حد فاصل سیم تا فرت روی دسته را در نظر گیرید مسلما هر چه این فاصله کمتر باشد انگشتان با نیروی کمتر و سرعت عمل بیشتری نتهای روی دسته را اجرا خواهند نمود . رکن مهم ذکر شده می بایست با گرفتن تک تک فرتها و به صدا در آوردن هریک نیز همراه باشد تا از شفافیت طنین صدا نیزاطمینان حاصل گردد.در مورد صدا دقت کنید که کشش زمانی هر یک از شش سیم با هم برابر باشد با در نظر گرفتن این مهم + بلندی دامنه و... گیتار دارای صدای خوبی است در ضمن.تا حد امکان سعی کنید از سیم خوب استفاده کنید تا به استاندارد صدایی نزدیک تر باشید.

https://www.aparat.com/amanmusic / امان پوده , نوازنده هفت شاهکار برای گیتار -

 

                                           - -Teaching,Private,Guitar -                            

 

  • ,best guitarist of the pop - Aman Poudeh - Stevie Ray Vaughan - Eric Clapton -

تصویر امان پوده - اسپل انگلیسی این نام : آهنگساز-نوازنده و مربی گیتار- تنظیم کنندهAman Poudeh

 

 

نمایش تصویر در وضیعت عادی

اردیبهشت ماه 1399


Teaching,Private,Guitar -

Teaching Guitar

 Teaching Private

 Private,Guitar -

Country guitar Lessons  -

  -AMERICAN,COUNTRY MUSIC - GUITAR,IST,S-

 

Classical guitar - Flamenco guitar - Pop guitar,Lessons  -

- تدریس خصوصی گیتار  -

-

 

زمان تدریس : برای هر هنرجو بین 30 تا 60 دقیقه در هر جلسه و کاملا به صورت انفرادی می باشد .

برای تدریس تنها به تماسها پاسخ داده می شود .