سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ رسمی,امان پوده-مدرس-کارشناس,تدریس-آموزش,گیتار

مطالب گیتار , عکسها , توضیحات , ویدیوها , تدریس: بعد از ظهر ها / تمام آوازها و بیشتر قطعات درسی و در حظور هنرجو اجرا شده است.

کنسرت گروه موسیقی ارکیده , بانوان بازیگر سینما در تالار وحدت

 

  • اجرای کنسرت گروه موسیقی ارکیده , بانوان بازیگر سینما همراه با آواز در تالار وحدت
  • کنسرت گروه ارکیده روز سه شنبه ساعت 17 تا 19در تالار وحدت برگزار شد.

دومین روز کنسرت گروه ارکیده در تالار وحدت با وجود ترافیکی که به دلیل حضور حامیان نامزدهای ریاست جمهوری در خیابان های اطراف این تالار به وجود آمده بود سر وقت و با حضور جمعی از بانوان برگزار شد.
گروه ارکیده قطعات «تنهایی»، «چی شده» با تنظیم و آهنگسازی بهروز صفاریان، «افسوس» با شعر امیر هوشنگ ابتهاج و نتظیم بهروز صفاریان و آهنگسازی تورج شعبان خانی ، «اگه بارون بباره» با شعرو آهنگسازی امان پوده و تنظیم بهروز صفاریان،« عزیزم» با ترانه فهیمه رادمند و بر اساس ملودی عربی توسط گروه ارکیده و با خوانندگی ارکیده حاجی وندی اجرا شد.
این گروه علاوه بر ترانه های قدیمی، قطعات جدیدی چون، زن ایرانی، مادر، الهی و طوفان بداهه را با اشعاری از روزبه بمانی، حمید نصراللهی و فهیمه رادمند اجرا کردند.
ارکیده حاجی وندی از حضور فهیمه رادمند در تالار خبر داد و حاضران در سالن این ترانه سرا را مورد تشویق قرار داند.
در این کنسرت قطعات «یه کاری کن» با شعری از روزبه بمانی و آهنگسازی بهروز صفاریان ، ترانه «دلدار» با شعری از داریوش شهریاری ، ترانه عربی عینک (چشمان تو)، قصه وصال با شعری از فهیمه رادمند و تنظیم گروه ارکیده اجرا شد.
گزارش ایسکانیوز می افزاید،ارمغان حاجی وندی نوازنده پرکاشن و همخوان ، ارغوان حاجی وندی گیتار باس و همخوان ، مریم نیک بین پیانو، مونیکا لران ویولن ، شادی دولت فلوت ، بهناز حکیم و ساره عظیمی گیتار ،دنیا حاجی وندی ویولن آلتو و همخوان، ترانه موسوی ابوا، آرمینا جعفری درام و ارکیده حاجی وندی خواننده و نوازنده سنتور از اعضای گروه موسیقی "ارکیده "هستند.


در حاشیه :

** در این کنسرت گلاب آدینه، مریم امیرجلالی ، شیرین بینا، ماهایا پطروسیان،فرزانه کابلی،همسر و دختر فتحعلی اویسی حضور داشتند که با معرفی ارکیده حاجی وندی مورد تشویق و استقبال تماشاچیان قرار گرفتند.

** ارکیده حاجی وندی از دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت ارشاد، بنیاد رودکی و مدیریت تالار وحدت تشکر و قدردانی کرد.
** در پایان کنسرت این گروه همراه بانوان یک صدا "ای ایران" را اجرا کردند.


Hosted by Persianservices - کلیه حقوق این تارنما برای مجله موسیقی ایرانیان محفوظ می باشد و هرگونه اقتباس یا برداشتی بدون ذکر ماخذ مجاز نیست © 139

- Teaching,Private,Guitar - Tehran -

Classical guitar - Flamenco guitar - Pop guitar,Lessons  -

- تدریس خصوصی گیتار  -